X
تبليغات

تصویر ثابت

چرا بنر تبليغاتي براي کسب و کار شما مهم است؟
loading...
YourAds Here YourAds Here

delshekasteh

بازدید : 76
سه شنبه 10 مرداد 1402 زمان : 11:07

چرا بنر تبليغاتي براي کسب و کار شما مهم است؟

بنر تبليغاتي يکي از روش‌هاي موثر و پرکاربرد بازاريابي آنلاين است که به شما امکان معرفي محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف مي‌دهد. بنر تبليغاتي يک تصوير گرافيکي است که در وب‌سايت‌ها، شبکه‌هاي اجتماعي، اپليکيشن‌ها و ساير پلتفرم‌هاي ديجيتال نمايش داده مي‌شود و با کليک روي آن، کاربر را به صفحه‌اي از وب‌سايت شما هدايت مي‌کند. بنر تبليغاتي مي‌تواند به صورت ثابت، متحرک يا تعاملي باشد و با استفاده از عناصر گرافيکي، رنگ، متن و فراخوان عمل (Call to Action)، پيغام تبليغاتي خود را منتقل کند. شرکت نماپرچم با سابقه طولاني در چاپ انواع پرچم با بهترين کيفيت شمارا در ارائه هرچه بهتر نام تجاري و برندتان ياري مي کند .

پرچم هاي تبليغاتي

مزاياي بنر تبليغاتي براي کسب و کار شما

بنر تبليغاتي براي کسب و کار شما مزاياي زيادي دارد که در ادامه به برخي از آنها اشاره مي‌کنيم:

  • افزايش آگاهي برند: بنر تبليغاتي با نمايش لوگو، نام و هويت بصري شما، باعث مي‌شود که بينندگان با برند شما آشنا شوند و نسبت به آن اعتماد پيدا کنند. هر چه بيننده بارها و بارها بنر شما را ببيند، احتمال اينکه به مشتري شما تبديل شود، بالاتر مي‌رود.
  • افزايش ترافيک وب‌سايت: بنر تبليغاتي با جذب توجه بيننده و ارائه پيغام جذاب و مشخص، سعي مي‌کند که کاربر را به کليک روي آن تشويق کند. با کليک روي بنر، کاربر به صفحه‌اي از وب‌سايت شما منتقل مي‌شود که در آن محصول يا خدمت خود را به صورت جزئي‌تر معرف
  • افزايش ترافيک وب‌سايت (ادامه): معرفي کنيد. اين کار باعث مي‌شود که ترافيک وب‌سايت شما افزايش يابد و شانس فروش محصول يا خدمت شما بالاتر برود.
  • افزايش بازگشت سرمايه تبليغاتي (ROI): بنر تبليغاتي يکي از روش‌هاي ارزان و قابل اندازه‌گيري بازاريابي آنلاين است که به شما امکان مي‌دهد که با سرمايه کم، نتايج خوبي کسب کنيد. شما مي‌توانيد با استفاده از ابزارهاي آناليتيک، عملکرد بنر خود را بر اساس معيارهاي مختلف مانند تعداد نمايش، تعداد کليک، نرخ کليک (CTR)، هزينه به ازاي هر کليک (CPC) و هزينه به ازاي هر هزار نمايش (CPM) سنجش و بهينه‌سازي کنيد.

نکات مهم در طراحي بنر تبليغاتي

براي طراحي بنر تبليغاتي موثر و جذاب، بايد چند نکته را در نظر داشته باشيد که در زير به آنها اشاره مي‌کنيم:

  • اندازه و فرمت بنر: بسته به پلتفرم و مح
  • افزايش ترافيک وب‌سايت (ادامه): معرفي کنيد. اين کار باعث مي‌شود که ترافيک وب‌سايت شما افزايش يابد و شانس فروش محصول يا خدمت شما بالاتر برود.
  • افزايش بازگشت سرمايه تبليغاتي (ROAS): بنر تبليغاتي يکي از روش‌هاي ارزان و قابل اندازه‌گيري بازاريابي آنلاين است که به شما امکان مي‌دهد که بر اساس هدف، بودجه و استراتژي خود، بنر‌هاي خود را در پلتفرم‌هاي مختلف نمايش دهيد. با استفاده از ابزارهاي آناليتيک، مي‌توانيد عملکرد بنر‌هاي خود را بر اساس معيارهاي مختلف مانند تعداد نمايش، کليک، هزينه، فروش و سود بسنجيد و بهينه‌سازي کنيد. اين کار باعث مي‌شود که بازگشت سرمايه تبليغاتي شما به حداکثر برسد.

نکات مهم در طراحي بنر تبليغاتي

براي طراحي بنر تبليغاتي موثر و جذاب، بايد چند نکته را در نظر داشته باشيد که در زير به آنها اشاره مي‌کنيم:

  • اندازه، فرمت و حجم بنر: قبل از طراحي بنر، بايد اندازه، فرمت و حجم مناسب آن را بر اساس پلتفرم مورد نظر خود تعيين کنيد. اين موارد بستگي به استانداردها و قوانين پلتفرم‌هاي تبليغاتي دارد که بايد به آنها رعايت کنيد. به عنوان مثال، گوگل آدوردز (Google Adwords)، چندين اندازه استاندارد را براي بنر‌هاي تبليغاتي در نظر گرفته است که در لينک زير مي‌توانيد آن‌ها را مشاهده کنيد:

https://support.google.com/google-ads/answer/1722096?hl=en

  • طرح‌بندي و توازن عناصر: بنر تبليغاتي يک فضاي محدود دارد که بايد به صورت هوشمندانه و خلاقانه از آن استفاده کنيد. عناصر گرافيکي، رنگ، متن و فراخوان عمل (Call to Action) را به گونه‌اي در بنر قرار دهيد که هم با هم هارموني داشته باشند و هم توجه بيننده را جلب کنند. سعي کنيد فضاي خالي (White Space) را در بنر خود حفظ کنيد و از شلوغي و اضافه‌کاري بپرهيزيد. همچنين از قرار دادن عناصر مهم در نواحي حاشيه‌اي بنر خودداري کنيد و آن‌ها را در مرکز يا نقاط تمرکز چشم (Focal Points) قرار دهيد.
  • پيغام واضح و مشخص: بنر تبليغاتي بايد پيغام شما را به صورت کوتاه، ساده و جذاب به بيننده منتقل کند. پيغام شما بايد مزيت اصلي محصول يا خدمت شما را نشان دهد و دليلي براي کليک کردن روي بنر ارائه دهد. سعي کنيد پيغام خود را با استفاده از عبارات فعال، اسلوگان‌هاي جذاب و سوالات مشوق بنويسيد. همچنين از استفاده از فونت‌هاي خوانا، رنگ‌هاي متضاد و اندازه‌هاي مناسب براي متن خود استفاده کنيد.
  • فراخوان عمل (Call to Action): فراخوان عمل يا CTA، دکمه يا لينکي است که به کاربر مي‌گويد که چه کاري بايد انجام دهد. براي مثال، خريد کنيد، ثبت نام کنيد، اطلاعات بيشتر و … . CTA بايد به صورت فعال، دستوري و تشويق‌کننده باشد و با رنگ، شکل و اندازه مناسب در بنر قرار گيرد. CTA را به صورت آخرين عنصر در بنر خود قرار دهيد و فضاي کافي را بين آن و ساير عناصر فراهم کنيد

منبع : https://ashpazoon.ir/advertising-banner/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بک لینک
  • صندلی ماساژور
  • تاتو رژ لب
  • تعمیرات تخصصی گوشی موبایل آیفون
  • اسپاد
  • اوستا آي تي avestait.ir
  • قيمت لپ تاپ لنوو
  • اوستا آي تي avestait.ir
  • قيمت لپ تاپ لنوو
  • خريد دي ام اف
  • خريد دي ام اف
  • پرورش بلدرچین
  • ربات اينستاگرام رايگان
  • top bitcoin miner
  • پنداريم
  • توليدي مانتو
  • نرم افزار سي آر ام - CRM
  • نرم افزار سي آر ام - CRM
  • موسسه مهاجرتی
  • نمايندگي تعمير يخچال ال جي در اصفهان
  • آموزش سئو در زوميت
  • موسسه حقوقی
  • تعمير تلويزيون ال جي در اصفهان
  • نرده بالکن
  • سامسونگ اقساط
  • بهترين قيمت گيتار ياماها c70 و c40 - دلشادموزيک
  • امکانات سامانه پیامک
  • امکانات سامانه پیامک
  • دانلود سريال
  • رئاليمو
  • سایبان مغازه
  • دوره ي آموزش کاتلين
  • مزيت تعمير پرينتر در محل
  • آموزش ساخت اپليکيشن ديجيکالا
  • آموزش برنامه نويسي آنلاين
  • دانلود کتاب Top Notch
  • هيپنوتيزم خيلي قوي
  • پکيج دوربين مداربسته
  • خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
  • فروشگاه ياب حرفه اي
  • https://meclass.ir
  • خريد‌پلي وينيل الکل
  • بیوگرافی صمد ولیزاده
  • طراحي ويلا مدرن
  • خريد‌پلي وينيل الکل
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • صنعت گستر سامان
  • https://www.weandroid.ir/
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بيسکوتي کيک
  • كفي قفسه
  • قبرس شمالی
  • راشا مگنت
  • نمایندگی هایک ویژن
  • سئو سایت اصفهان
  • بهترین دنده دوچرخه
  • قیمت نهال گلدانی
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • خرید ویلا در زعفرانیه کرج
  • دانلود فیلم جدید
  • هایک ویژن
  • رمان عاشقانه
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • طراحي سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • Moonzia
  • فروشگاه کتونی
  • گلچین
  • عمل های زیبایی آقایان
  • اقامت قبرس با خرید ملک
  • کفش بلور
  • کفش بلور
  • راهنمای خرید کفش کوهنوردی
  • stories for 7-12 years old
  • stories for 7-12 years old
  • moonzia
  • children stories
  • اقامت کانادا
  • کار در قبرس شمالی
  • درب ضد سرقت
  • tiktok smm panel
  • mermaid bedtime stories
  • دوربین شیائومی
  • خرید اکانت v2ray
  • خرید متر
  • خرید اشتراک v2rayng
  • youtube smm panel
  • خرید زیر مانیتوری
  • آموزش زبان عبری
  • Click
  • آموزش زبان عبری
  • ???? ????? ????
  • https://shahabdc.ir
  • https://gcorg.ir
  • https://baharjavdane.ir
  • https://mcro.ir
  • https://rudkhan.ir
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 155
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 1432
  • بازدید سال : 10069
  • بازدید کلی : 19712
  • کدهای اختصاصی